Hejhej!

Idag vaknade vi vid halv 11. Skönt att sova ut lite. Sen skulle vi gå till ica, men det är snöstorm så vi orkade inte gå i det. Så vi tog bilen, sen skickade vi iväg ett spel som en kille ville köpa igår, vi hade fått våra pengar och så där. Sen gick vi lite på stan, hittade Upp pysselbok för bara 10 kr!?!. Så den blev min. Så nu har jag gjort allt i den. Det va kul. Sen på vägen på vägen hem så gjorde vi en snö gubbe. Den blev massa fin, jag tror nog att vi ska ut igen snart, eller jag vill det. Fast just nu sover älsk. Hihi, han va massa trött.  Tänkte göra en lite bildbomb typ. Får se hur många bilder det blir. 

Ikväll blir det nog spela lite Black And White, och mysa framför tvn.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!