flytta!

Hejsan på er!
Sitter just nu i sängen och kollat på alla avsnitt med Kenza och Tyra show, sprungit ner till tvättstugan i mellan åt. Packat lite, nu ska ja kissa! Sen packa klart allt så det bara är att åka imorgon, faaast, vi måste ändå åka till baka hit och hämta mina saker, för Matti´s bli och hans föreldars bil är också helt proppad. Så vi får ta och åka hit igen, men det gör ju inget, hihi. Så jag kommer göra några tidinställda inlägg åt er som ni kan läsa. Hoppas att det duger, sen får vi se om jag orkar uppdatera när allt är klart. Det åter står. Men nu måste jag verkligen kissa innan jag kissar på mig. Men jag säger god natt nu och sov gott sötnosar!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!