Ehh?

Hahaha, jag har haft fullt upp hela dagen lååång idag!
Typ bara packat upp saker, duschat och gjort lite mat. 

Josse sov över igår så då åkte vi och handla lite chips och godis och bara myste! Härligt, med tända ljus och allt! Sen gick vi och la oss efter en film som gick på tvn. Matti hade somnat, så jag och Josse gick in och spelain. KUL! Sen vaknade han,  matti och jag låg och lyssna på när Josse snarka. det var också kul. Sen efter ett tag så somnade jag. 

Ska ta lite kort på lägenheten när allt är klart tänkte jag. Ska snart sova för jag ska upp kl 7! Tror att jag ska ta en huvudvärkstablett nu med, fick skit ont i skallen nu. Hmm. Men grannarna är iaf tysta och man märker de knappt, sånt gillar jag iaf. Det är mycket barn på gården och då känner man sig lite tryggare. 

Imorgon vet jag inte hur mycket jag kommer uppdatera men hoppas att det blir mer än idag, hihi!
Bjuder på en gammal bild, hihi. Jag och Josse blåser bubblor!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!