You are my sun

Får mig att tänka på dig, den du var förut, det är sjukt hur mycket en person kan förendras. Både till det bra och till det dåliga, tyvärr så har du förendrats till det dåliga. Inte bara jag som tycker det, det vet jag även om de inte säger det. Förlåt men det är bara saningen!

Vi var bästa vänner, en hel sommar var det bara du och jag, du var min stora syster. Du var allt jag hade, du var det bästa jag visste. Ingen kunde slå oss, våran vänskap var äkta. Jag älskade dig så mycket. Ville inte se ett liv utan dig. Men en dag var du inte alls det samma du. Du var en helt annan människa, du var inte ens dig lik.

Tiden med dig var helt underbar, vi har verkligen upplevet allt systrar kan, bråkat,gråtit,skrattat jag allt! Jag tänker på dig rätt ofta, tycker synd att du är som du är idag. Önskar att du var som du var förut. Du var så underbar på den tiden, nu är du som en helt helt annan person. Önskar att man kunde få dig att inse att du har förendrats.

Jag säger inte att allt är ditt fel, det är det inte. En hel del är mitt fel med. Men det var faktist du som inte ville vara min vän längre. Önskar att du alltid kunde vara den som du va. Det är säkert inte bara jag som önskar det. 

Om du trodde att jag hade glömt dig så har du så jävla fel! Saknar ditt gammla ja som fan Nilla!

Kommentarer
fia

you're my sun when the rain is falling,

you're the moon when the night comes

you're the air that i am breathing

you're the one that makes me believe in destiny..

2010-06-02 17:11:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!