tillbaka

Nu är jag tillbaka igen, som sagt vet jag inte hur mycket jag kommer att uppdatera. Det är väl sådant som kommer att märkas, just nu sitter jag på lektion och snart är det lunch. Ska även kolla vad det är för mat, om det är något ätbart. Sen blire lektion igen och sen ut till mtu för ännu en lektion. Sen hem och plugga, och plugga. Mitt huvud säger massa aj! Jag vill hem och sova. Jag okrar fan inte med skolan längre.. Döda mig tack?

Helgen hos älskling va massa underbart! vi grilla, va med hans kompisar, handla myste och massa. Ska dit den 18:e igen, sen kommer jag hem en vecka typ, sen åker jag igen och stannar hela sommaren hos älsk! Fan vad underbart!  Vi ska kanske till Finland, fy fan vad kul det kommer att bli i så fall. Komma ifrån sverige. Får se om jag uppdatera något mer idag, annars ha en fin dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!