....

Har nu bestämt mig, ska stanna. Men kanske inte uppdaterar lika mycket. Vi får se! Men idag var det skola. kom hem satte mig och plugga på en gång? Kan typ allt, fan vad nice! ska bara läsa igenom det lite till. Imorgon drar jag till hedemora och hälsar på min pojkvän, fy fan vad det ska bli härligt, kommer hem på tisdag kväll eller onsdag morgon. Imorgon har jag en lektion, sen drar jag. fy fan vad härligt. Har packat klart för idag med, sen packar jag klar imorgon. Får se hur mycket jag skriver i helgen, ska iaf plugga där uppe ;/. Tycker synd om han, men jag är iaf med honom, ska få hålla om honom. OMG vad jag har saknat det! Aja, ska ta och göra något annat nu. Kanske hörs sen eller något.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!