you are my heart<3

hej, wow jag lever!
Sitter här och inte gör ett skit, har spelat sims hela dagen lång, eller aah nästan. Älskling ringde pratade ett tag, så härligt att höra hans röst! Har även varit i affären, köpte godis och annat smått och gott. Har alla haft en bra lördag? Min kunde ha varit bättre. Men så är det. Man kan inte få allt man vill. Imorgon vet jag inte vad som händer. Tror att jag ska fixa lite plugg. Det jag ligger efter med, så att det är gjort. Men om jag känner mig själv rätt så kommer inte det hända. Men men, annars blire nog sims igen. Älskar det spelet. Men man ska inte spela för mycket för då tröttnar man! Jag känner inte för att träffa någon heller, bara 13 dagar kvar tills jag får träffa min älskling igen! Längtar så jävla mycket! Jag vill känna hans närhet igen,<3 Han är han med det stora h:t!
You are the strength, that keeps me walking.
You are the hope, that keeps me trusting.
You are the light to my soul.
You are my purpose you're everything.

Kommentarer
josefine

du skulle väl åka på lördagen ist (3:e april) så du hann fira mig :O?

2010-03-21 13:59:26
Emeliepemilemelie

joo ja vet, men det blir inte så med tanke på att krogen inte ändå är öppen.. känner inte just nu för en stor fest, men det är klart att jag ska fira dig, det vill jag göra på din dag, efter din familj har gjort det. Kanske blir lite sent. Men jag vill ha dig för mig själv på din dag, göra saker vi är bäst på. FULMA! jag kommer inte klara av att vara med på en stor fest just nu, jag mår skit. Klarar knappt av att gå till skolan. Förlåt, men om jag är på festen kommer jag typ sitta och glo, eller gå iväg för att gråta. Det är inte kul för någon ;(((<333

2010-03-21 20:26:02
URL: http://emeliehellquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!