i want to kiss you! <3

I natt drömde jag något helt underbart måste jag säga. Det kändes så verkligt, jag ville verkligen inte vakna. HELT UNDERBART!  Jag orkar inte skriva upp den, men har internet hemma iaf.
Jag vankade inte upp hemma, utan jag va hos Sandra igår för att Sofie spydde så mycket. Jag och Sandra kollade på film somnade vid halv 11! Så jag orkade inte gå hem. Så sov kvar. Myspys! Vaknade vid 10 när Sandra kom in och väckte mig, som hade varit på träning. Käka frulle, kollade på två filmer. Hon fixade sig. Sen drog vi till affären, köpte läsk och ostbågar, MUMS!  Sen gick ja hem, tog mina meds. Satte mig här. Varit hemma ett tag. Nu har jag inget att göra. Så underhåll mig gärna! Helg är underbart, för jag orkar verkligen inte med skolan längre! Plus att jag inte vet när ja ska göra mitt el omprov. Jätte kul! Men pluggar på det tills på måndag, eller tisdag. Så kan ja göra det då, så det är gjort.
Imorgon hoppas jag på att det blir ikano med Josse, jag hoppas på det! För jag vill SHOPPA, jag har pengar för en gångs skull. Köpa Matti present kanske? Han fyller snart! Plus att jag saknar han så jävla mycket!
Nu snart ska jag börja göra mat, men vad? Någon som har något förslag, kanske pasta sallad om vi har grönsaker hemma..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!