Hello beautiful!

Jag vet att jag inte bloggar så mycket just nu, jag ska försöka bli bättre! Men jag kan inte lova något!
Igår kom Britt och Oskar hit för att fira mig. Jag fick panik när jag vaknade, inte så där jätte kul och va på skit humör. Hade verkligen inte lust att se glad ut, men orkade inte förklara för mamma. Hon va redan massa arg på Robin. För att han hade kommit hem den natten skit full, spydde ner hela sin säng. (inte därför hon va arg!) Sen duschade han i 40 min! Mamma blev skit orolig att något hade hänt så klart, hon bankade och bankade på dörren in till duschen och fick inget svar först. Men efter ett tag så, han hade somnat. Mamma fick banka ett par gånger till innan han gick ur duschen. Så det va inte så där jätte kul. Men igår så gjorde ja min tårta ja va as nära på att gråta. Jag visste inte vad ja ville, jag ville bara iväg, men satt kvar och såg glad ut. Sen åt vi, jag åt med. Sen åt vi tårta. Sen gick Oskar så jag hoppade in i duschen för att tanka klart. Jag älskar att duscha när jag inte mår bra, för där kan ingen se mig gråta eller höra mina tankar. Kanske låter lite konstigt men så är det. Jag somnade i duschen med, så gick ur duschen när ja vaknade och la mig i sängen och sov ett tag. Sen var det dags för melodifestivalen, jag tror att jag typ är den ända som gillar att hon vann. Sen chattade jag massa med älskling. Som kanske kommer på fredag. Gissa om jag är glad? Jag hoppas verkligen att han kommer! Sen vid halv 4 gick jag och la mig. Gick upp halv 10 idag för att gå ut med bagge. Sen gick jag och la mig igen. Vaknade när jag fick sms från älsk, är det inte underbart att vakna så? Så jag gick upp och käka frulle. Sen efter ett tag satte jag mig här. Så nu sitter jag här och tråkar. Jag vet inte vad som händer idag. Jag har inte spytt sen i fredags! Men jag mår lite illa än. Jag tror att det är alla jävla stress, som fick mig att må så här. Imorgon är det måndag vilket betyder skola, rätt slapp dag. Vi har el, kommer bara sitta och glo. För att jag har inget att göra. Är klar med allt. Ska titta på när PK och Johannes gör klart våra högtalare. Sen har vi etik och livsfrågor, typ JIPPI, eller inte. Sen slutar vi för dagen, då blire plugg till idrotten, har prov. USCH! Sen har jag inget mer planerat för veckan, om inte älskling kommer på fredag vill säga. Bara att höra av er om ni vill ses eller något! Jag ska blogga mer, kanske redan idag? vem vet, det är sådant som märks!

Kommentarer
josefine

gumman då :( , vad det än är som tynger dig så vet du att jag alltid finns här, vara att du hör av dig precis när som. Inget "problem" är för litet för att prata om. Jag älskar dig<3.



Om du vill & har tid får du gärna göra mig sällskap på stan på tisdag.. efter 16.

2010-03-14 14:47:57
URL: http://jnorlin.blogg.se/
Emeliepemilemelie

Tack, fast ja vet inte varför jag fick panik heller;/

Joo det kan jag nog, fast jag slutar kl 16 xD

2010-03-14 15:07:07
URL: http://emeliehellquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!