hej ja saknar matti!

jag såg att del 1 inte kom upp! Men så är det, ja orkar inte skriva om allt. Ligger och tittar på tv just nu. Pratar med hunnybunny på msn. Så konstigt att man ska sakna någon så här mycket asså. Jag vill känna hans närhet igen. Jag vet att ja inte har uppdaterat på länge heller. Förlåt, vet inte om ja kommer skriva varje dag heller, det är sådant som märks. Men tillbaka till min Matti, som är min! Det är typ en månad kvar tills han och ja träffas igen! Om inte tidigare det vet man ju aldrig. Jag hoppas på det! Men man vet ju aldrig. Jag vill shopa! Men finns inte tid till det. Kanske på lördag, om Sofie vill. Första gången på länge så har ja något att göra hela helgen! Ska vara med Sofie fredag-lördag! Bara söndag jag inte vet vad ja ska göra. Kanske en dag med the O.C? tror det! Nu ska ja fortsätta titta på tv, Hejdå!
Det kanske blir dåligt med uppdatering från min sida, för mitt internet kommer läggas ner i veckan, vet inte när ja får tillbaka det heller. Så får se om jag skriver i skolan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!