Syster

Idag så var det avslutnig i skolan, höll på i typ 20 min. Sen var det klart, sen efter 11 kom Josse till rece så åkte vill till ikano där det fanns typ 5 par skor jag ville ha! Jag som aldrig hittar skor annars, så jävla typsigt när man inte har pengar, hittade även as snygga leggings. GE MIG PENGAR?!? Hon köpte iaf ett par skor. Sen blev det ikea food, iaf för henne. Jag tog en dricka. Sen på bussen på väg till rece så hittade vi slutbetyg för någon student. Så Josse ringde till Elin och frågade om hon kände henne. Vilket hon gjorde som tur va! Så Josse ska ta med sig betygen och ge dem till henne imorgon. Sen kom vi hem till mig, jag käka lite. Som Josse sa som en mus. Sen började vi att städa. Då kom Matti(min syrrans mammas nya xD) och min syster. Fille hjälpte oss att städa mitt rum, när det var klart så satte hon sig och pärla. Hon hatar hello kitty men pärlade en åt mig, massa fin blev det. Med tanke på att hon bara är 8 år. Sen ville Matti bjuda mig och Josse på pizza så vi gick dit. Hyrde även 5 filmer. Så när vi kom hem till de så blev det mat och film. Även snackas till filmen. Kommer inte ihåg vad filmen hette, men bra var den iaf! Så jävla skönt att träffa syrran, inte varje dag jag gör det. SYND! Sen kittlade jag henne en massa, det va mycket kul. Sen gick jag och Josse hem. Jag diskade, sen duschade. Nu sitter jag här och ska snart svoa. För ska upp kl 8 imorgon, för att fixa lite till min brors student, sen kommer Bulan och hämtar mig och mamma. Sen åker vi till ljukan och kollar på utspringet och ger han massa saker att ha runt halsen, sen går vi in mot stan och kollar på han där. Sen åker vi och hämtar smörgårdstårtorna. Sen kommer väl Robin hem, äta och packet öpping. Sen kanske om jag och mamma orkar ska vi färga mitt hår. Kanske skriver imorgon. Nu ska jag sova för jag är skit trött!
GODNATT!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!