Studenten

Igår så tog ju min bror studenten, grattis till honom. Sen åkte vi hem och väntade in min bror och alla gäster. Det blev massa folk, mest Robins kompisar. Efter Robin hade åkt in till stan igen, så var alla kompisar kvar och pratade ett tag tills Bulan mått skit och spydde i ett par timmar. Så går det när man dricker för mycket! Sen blev jag massa massa besviken på pappa som alltid känns det som. Han kan aldrig hålla det han lovar. Iaf inte stora saker, som nu lovade han att inte dricka, vad gjorde han? Joo drack ganska mycket. Hittade på en massa saker med. Synd att alla tror på det med. Jobbigt som fan. Men annars var det en helt okej dag. På kvällen när alla åkte så kollade jag på det regnar köttbullar. Mycket bra film!


Nu ska jag snart iväg till min kusin Lisa som fyllde och tog studenet igår!
Film på min bror när han springer ut, inte så mycket folk eftersom han sprang ut sist av alla!

http://www.youtube.com/watch?v=sQzbsTjWkhY
Grattis igen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!