Mums

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag. Men har liksom inte orkat. Just nu sitter jag hos älsk. Kom just hem från Josse här i hedemora. Lekte lite med Abbe och så där. Kul kul! Sitter och väntar på att min man ska laga lite mat åt mig. Sen ska jag städa och han typ ringa lite företag tror ja. Sen vet jag inte vad som händer. Varit vaken sen 9!?! Imorgon åker jag hem, ha ett jobbigt "möte" med mamma, britt och Josse. Kommer inte alls va kul. Men så är livet? Aja, dags att dra. Får se hur mycket jag kommer uppdatera men det är sånt ni kommer märka. Hadet bäst <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!