Mobilblogg

Sitter nu på tåget på väg hem, lite små tråk. Men sandra fyller ju snart och man fyller ju bara 18 en gång! Sitter här med en godis påse och en väska mindre än när jag åkte till matti. Har en massa kläder där, frågan är bara: hur fan ska jag få hem allt? Xd det är väl sådant som märks. Kom just till västerås. Så bara typ 2 timmar kvar >.<. Sen är josse där och möter mig. Tack för att du är en så jävla bra vän, jag älskar dig så jävla mycket min blodsyster. Nu kom det skit mycket folk på tåget :/ ingen gamla gubbe bredvid mig i alla fall :) det är ju midsommar imorgon och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Kanske sitta och glo. Men men. Ska smsa sandra nu och fråga vad hon gör på måndag, varför får ni veta någon annan dag, just nu är det en liten hemlis, Hihi. Ha det bäst alla.

Kommentarer
josefine

allt för dig! älskar dig<33

2010-06-24 16:26:22
URL: http://jnorlin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!