Min dag!

Idag vaknade jag vid typ 12 kanske. Gick upp och käka frukost. Sen satte jag mig här. Gjorde om Josses blogg. Så nu är den fixad. Det tog ett tag kan ja ju säga. Eftersom jag ändrade stilmal och fick börja om totalt typ. Men det gick iaf. Ska fixa en header till henne någon dag med. Ska fixa en ny till mig med. Men vet inte hur jag vill att den ska se ut, eller något. Har ingen fantasi heller just nu. JOBBIGT! Vi får väl se när jag vet hur den ska se ut. Gillar att att få en "bild" i huvudet innan jag börjar. Aja, men iaf sen så va vi hos mig ett tag. Sen gick hon ner och åt. Sen efter ett par timmar så bestämde hon sig för att vi skulle till barskens och köpa glass på donken. Hängde såklart med. Köpte en glass, som, jag knappt åt på.  Sen satt vi där och prata lite. Sen gick vi hem. Nu sitter jag här och inte gör något alls.
Josse sa nyss att min blogg ser konstig ut. Men inte på min dator?!?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!