Midsommar

Kom just hem från Sandra. Vi gjorde inte så där jätte mycket. Typ lagade mat, pratade och kollade på två filmer. Georgia rule och beck. Båda va mycket bra. Önskar bara att vi inte skulle ha kollat på beck först. Men båda gick ju på tvn. Skit rädd när jag skulle gå hem. Sandra pratade med mig i telen hela vägen typ. Vid centrum så ser jag en buss 251, blev skit rädd. Den stod på pakeringen med dörrna öppna, trodde fan att den personen skulle våldta mig. Sandra lugnade ner mig lite. Sen fick jag ett sms av mamma att hon va vid macken, och ja va vid de två bänkarna, ni vet där innan centrum, vid lite buskar? Så bara att gå tillbaka. Sen vid macken möter jag henne. Lägger på med sandra. Så nu är jag hemma. Ska väl sova snart tror jag för jag är skit trött. På stan idag så köpte jag: Nagellack (metall lila och svart), örhängen. Sen åkte vi till centrum där köpte jag hårfärg och lite powerking MUMS!
Hoppas att alla har haft en bra midsommar!
Fika idag på stan, MUMS :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!