hunnybunny<3

Har inte skrivit på en dag, men idag har jag lekt med Anna, min fru <3
Vi va på picknick i trädgårdsföreningen. Massa mys måste ja säga. Skit kul var det med, det kommer lite bilder och två filmer lite senare sen med, efter detta inlägg. Efter det så åkte vi hem till mig och kolla på CJ7! Mycket bra film. Sen har jag bara suttit här typ. Försökt att skaffa pengar och så där så jag kan åka till min älskling. Pengarna är fixade hoppas jag! Har iaf packat lite grann, ska packa det sista imorgon, som smink, dator och så där. Ska till pysk imorgon med, sista innan sommaren. SKÖNT! Åker nog kl 4 imorgon. Kommer bli ett helvete att prata med mamma om det, men men. För jag ska till min läkare på fredag, men han sa själv att vi lika gärna kunde träffas i sep. Så det så! Har även fixat lite inför Sandras fest som jag ska ha för henne. NICE! Men nu snart ska jag iaf sova, ska upp halv 11! Bilder från igår från måndagsklubben finns på fb! God natt och sov gott! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!