hello

hej igen
jag vet att det var ett tag sedan som jag skrev, men har typ gått in i väggen, så åkte till älsk för att lugna ner mig lite. Va där tros-måndag. Idag är det onsdag, vilket betyder psyk. Så tar bussen som går 12.45 eftersom hon blir typ sur om jag kommer lite för tidigit så varför inte komma precis eller lite sent? Nästa gång är det sista för denna termin eller vad man ska säga. Nästa fredag ska jag till min läkare och sen drar jag till älsk igen! Härligt, kommer hem den 25 igen, grattar Sandra, sen åker jag den 5 juli och stannar till den 16 Agu. HÄRLIGT! På lördag ska jag färga mitt hår. humm, undra vilken färg? ;). Lovar att jag kommer ta för och efter bilder på det. Så i step när jag får pengar blire en dröm som kommer i uppfyllesle! JAG LÄNGTAR!

Igår i skolan så skulle vi göra en ide skiss till projktet till 3an. Jag och Tilda kom på värsta balla saken! Vi ska göra en rosa/glitter dator! Sen ska vi även göra ett hello kitty tema till datorn!  LÄNGTAR till det med! Kommer bli så kul!

Nej nu måste jag ta på mig lite kläder och så där! Kanske hörs senare sen. BYE BYE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!