hejsan

Igår så var jag som sagt med Josse, vi åkte ner till stångebro för att ta lite fina bilder, men självklart så dör ju min kamera och jag har inga andra batterier.. Min vanliga tur typ. Men sen så gick vi in till stan och köpte oss lite godis. Sen åkte vi hem. Hon käka, sen ringde min mamma och sa att min syrra skulle komma till oss och ville leka med mig. Så då var det bara att gå upp, sen kom hon och då så pärlade vi lite. Sen var det mat. Sen gick vi till affären. Köpte mer godis. Sen åkte Fille hem. Sen kollade jag och Josse på alvin och gänget 2. sen gick hon hem. Sen satt jag vid datan ganska länge, innan jag gick och la mig så ringde älsk. Fy fan vad skönt det var att höra hans röst. Tror att jag ringer han idag, innan jag åker in till stan ikväll.
Ska även in till stan nu med Josse, hon skulle leta efter något hon kan ha på sig ikväll. VA FAN SKA MAN HA PÅ SIG? Aja, tror att det är dags att dra nu. Men ha det bäst alla!
PS.Kanske färgar mitt hår idag;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!