FÖRLÅT!

Förlåt för dålig uppdatering idag. Men gick som sagt upp kl 7, hjälpte mamma i tvättstugan. Sen gick jag och la mig igen. Vaknade utav sms från älsk, smsa lite. Sen kom mamma in och sa att jag skulle få pengar till ett par skor, eller aah, jag fick 500. TACK IGEN MAMMA!. Så smsa jag fort till Josse och undra om hon ville hänga med till stan. Det ville hon. Vid busshålplatsen så började jag att må massa illa och blev skit yr. På bussen började ja känna spy smaken i munnen. Typ halv sprang till netto för att köpa något att dricka. Men inte fan fanns det någon kall dricka! Så fick ta en varm remlösa. Sen i kön så blev det en massa krångel med en framför mig. Kände bara hur mycket jag ville spy. Men hade inte lust att spy på rullbandet. Sen kom ja ut, kunde jag ändå inte dricka. Så satte jag mig ner i skuggan. Mådde skit än. Sen gick vi ändå ner till dinsko. På vägen dit så kände jag spy reflexerna komma. Josse såg de även, men spydde iaf inte. Sen satte jag mig ner i dinsko. Såg de jag tittade på igår, testade de. Sen fick Josse mitt kort och hon betalade åt mig. Efter ett tag mådde jag mycket bättre. Köpte även tre diadem och smikbort tagings medel. Kom hem. satt och prata med mamma och Josse. Åt även. Satt och pratade ännu mera. Sen gick hon hem och jag och mamma gick till affären. Skulle ta ut ett packet, men självklart glömde jag mitt legg. Men jag fick lösnaglar och massa hello kitty plåster. Köpte även en present till min bror. Sen kom jag hem, satte mig här. Spelade lite wow och pratat med Emelie som kommer hit imorgon. Snart ska jag färga håret, sen fixa mina naglar. Sen städa lite. Sen sova, jag är skit trött! Bild på skorna och mitt hår får ni sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!