Dagens outfit

hihi, detta tänker jag ha på mig idag. Har precis målat mina tånaglar, så nu är de svarta och fina med bra nagellack! Visst gillar ni mina webcam bilder va? Min kamera är död, så måste köpa nya batterier. Usch inte alls kul, bara att köpa nya.
aja, lite bilder igen! xD
vet att jag inte har sminkat mig än.. Men Sandra har inte vaknat än! hihi!
mina fina tår!
hihih xD
ta kort med musen är tuft!
gillar min klänning som jag har en precis likadan fast i rosa. Dock är den i hedemora. Fick bli den svarta idag.
Vad ska alla hitta på idag då?
Gillar ni min klännig? :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!