19:08

Sitter just nu och spelar lite wow med älskling.
Kom hem vid typ 4, har inte orkat skriva något. När jag duschade förut så somnade, sov kanske i 30 min, vet ni hur jävla skönt det var?! Köpte iaf leggings och örhängen. Bild kommer. Har redan tagit kort på de. Jag har bränt mig på ryggen, det gör inte ont än! Kanske blir att sola magen imorgon? Ska iaf tvätta imorgon, har tvättstugen kl 7 imorgon bitti! Hissen kommer inte att funka imorgon heller, kul att bära upp allt då. Aja, hoppas att det går bra iaf. Ska fråga Josse sen om hon vill sola vid typ 11. Vill bli brun! Vill även ha mer pengar, hoppas att jag får det med(a) Jag saknar min prins massa massa, det borde vara förbjudet att sakna någon så här mycket!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!