Mobilblogg

Hejdå sverige! Hej finland, vet att det inte är så där jätte långt dit, men ändå liksom (a) har nu suttit i bilen i 3 timmar utan stopp, vi ska snart stanna och äta. Eller ah om en timma typ xd men ändå. Det är 633 km till haparanda, Hihi (a) vi va nyss i timrå. Så det är en bit kvar. Typ så där 8 timmar, om vi inte sover i umeå. Får se hur mycket älsk orkar köra. Har inte sovit än, jag är inte åksjuk heller:o. Har dock lite ont i skallen, men har ju meds med mig som tur va. Vi har massa dricka med oss, och en liten godis påse. Tror att vi ska köpa lite mer sen, så jag orkar vara vaken hela vägen. Det är mitt mål i alla fall, men om jag lyckas eller inte det vet jag inte. Vet inte när jag skriver igen, det är sådant som märks. Ha det bäst så länge :)<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!