Mobilblogg

Hej bloggen, och alla lärare. Sitter nu på tåget mot sala, byter ju tåg där. Det är bara typ 45 min tills jag är där. Sen hoppas ja att hedemora tåget inte är försenat! Och min väska väger ton! Hoppas att jag får på den på tåget. Den väger massa mycket! Och just nu håller jag på att svettas ihjäl. Det är skit varmt här. Vad gör alla idag då? Själv håller jag på att somna, jag är skit trött och har ont överallt. Inte alls kul. Men jag fick vatten och tidning av mamma, hon va snäll och hjälpte mig till rece. Fick även en glass. Mums! Får se när jag hör av mig igen. Men tycker att alla ska ha en jätte bra sommar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!