Hello;)

Sitter och kollar på tv, medans älsk ligger och sover alla redan. Hihi, han va lite trötter idag. Idag har det inte hänt så där jätte mycket. Inte så jätte bra väder. Inte hänt så där mycket när jag har varit här, lekt med Albin och varit i bolänge med Johnny och abbe och älsk. Sen har vi hälsat på Reija och Jouko(matti mor och far) Vi ska medde imorgon till Mikko, Mattis bror. I Örebro.
Vet inte när jag kommer skriva igen. Förlåt, men har inte så stor blogg lust när jag är hos älsklingen min. Dagarna går FÖR fort när man är med honom. USCH!
Nej nu börjar Sveriges fulaste hem. Ska ta och se på det.
Bjuder på en gammal bild.
Nu vaken älskling, hihihi
Ha det bäst!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!