you you you <3

Tjosan!
Idag blev det skola. Lite så där trååk! Men skönt att träffa folket! Det är så himla kallt ute, ja håller på att frysa ihjäl här hemma. haha. Efter skolan så åkte jag upp till US, sen åkte jag och min mor hem. Nu ligger jag i sängen och tankarna är goda atm, ja vill inget annat än bara krama om den. Att ja bara kan ha den att hålla om. Men men. Imorgon vet ja inte vad som händer förutom skolan, om jag inte blir mer sjuk! Jag fryser som fan, så ja tror att jag håller på att få feber. Men men, ja hinner inte bli sjuk!  Nu ska jag kolla klart på Simpsons!
ha det bäst, får se om jag hör av mig senare annars god natt! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!