you make me smile<3

Tjena.
Rätt glad idag jag vet inte varför. Idag var det skola, två lektioner ganska slappt. Men ett hål på två timmar, usch! men men. Personen jag skickade brev till igår, fick det idag. Hoppas att den blev nöjd. Lägger ut bilder någon dag. Efter skolan så åkte jag och Sofie ut till Ikano, blev en massa pärlor c:a 10 000 pärlor. Så nu kan ja pärla. Sen köpte jag även ett bord. Sen åkte vi hem. Jag sorterade en hel del pärlor. Nu är det bara lite kvar sen jag är klar. Nu sitter jag här och fryser, ska snart ut igen! VARIT VEG I ETT ÅR IDAG! Imorgon vet jag inte vad som händer.
Igår så somnade vid 6, sov hela natten, helt underbart!
Nu måste ja ut, hejdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!