You are wonderful<3

Emelie är vaken än! Jag vill få ner vissa saker. Skriva hur jag känner just nu, sen skiter jag i fall ni bryr er eller inte :3

Det gör så ont att se att du mår dåligt, känns som om hela mitt hjärta ska gå i tusen bitar. Känns som om jag kan inte sluta gråta, du som är så underbar ska inte må dåligt. Så är det bara. Jag vill bara krama om dig, bara få hålla om dig. En så underbar person som du är. Jag vill bara ditt bästa. Förlåt om du tycker att jag är jobbig, men jag vill verkligen inte att du ska må dåligt, jag vill att du ska må bra. Bara tanken om att du mår dåligt får mig att gråta. Jag vill hålla din hand och aldrig släppa den. Jag vill finns där för dig hela tiden, fast på nära håll. Men snart får jag hålla dig i mina armar. Snart, då är det inte mina drömmar.
Nu ska jag kolla på denna person i cam och drömma mig bort!
Hejdå och god natt! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!