Why?

Tjena mitt benna;)
Idag vaknade jag c:a halv ett, tror jag. Jag somnade runt 5! Men idag har jag inte gjort ett skit, suttit här typ, jag borde plugga! Kan man köpa ork på en bruk, då tar jag 5 st! Jag orkar inte med plugget just nu! Men jag ska plugga snart, bara man sätter igång sen är det över, men det är ju så tråk! Så man inte orkar. Ikväll kanske min ängel kommer hit, då ska hon sova med. DÅ SKA HON HJÄLPA MIG ATT PLUGGA! :3 Vi kommer ha massa mys, som alltid. Annars ska jag sitta själv och plugga, om mamma inte hjälper mig. Sen kanske det blir en tidig kväll för en gångs skull? Vem vet? Om jag känner mig själv så kommer inte de hända.  Men vi får se vad som händer.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!