When angels cry blood

Tjena. Förlåt för dålig uppdatering från min sida, men idag har jag pluggat massor! Nej nu tog jag i, jag började plugga för några timmar sen. Jag började kl 1 med Sofie via skype, det gick ganska bra. Sen drog hon. Jag ringde upp Sandra så pratade om och jag i tre timmar. Sen kom Chrille, så pratade vi lite el. Sen la vi på. Jag skrev ut allt, satte mig i badet och pluggade, så himla härligt det var! Badade ganska länge. Kan ganska mycket, tänkte dra om en timma och plugga mera. Sen får alla hålla tummarna för mig. Jag ska göra mitt bästa, sen kan jag ju inte göra mer, eller hur? Nu ska jag ta det lugnt ett tag och bara njuta. Tänte bjuda på lite bilder från badet, det va massa skööönt! Jag ska bada oftare nu, bara koppla av.
Hörs imorgon då kan jag säga hur det gick på provet, hur jag kände då. Ha det bäst!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!