Sorry

Förlåt för mycket dålig uppdate! Men jag LOVAR! Att ja ska bli bättre, ja känner att ja saknar bloggen lite grann! Men ja har inte haft tid/ork. Men ja måste säga att ja mår lite bättre nu. Men skola imorgon igen! Då vet ja inte hur mycket tid jag har för bloggen! Men på lovet har ja inte gjort så där jätte mycket måste jag säga, mest varit med vänner och varit på stan och så där.
Men David visade mig just detta!  http://www.tradera.com/Converse-Allstar-strl-39-svarta-och-rosa-auktion_104958589
Självklart blev ja kär! Men ja har självklart inga pengar heller, kul va? Aja, jag för helt enkelt hoppas på att det kommer fler tillfällen men dessa finfina skor!
Vad händer imorgon då sötnosar?
Själv ska man till skolan och träffa klassen, har saknat den lite faktiskt. Efter det eller ja går under spåret, då drar ja till US, sen ska jag hem och läsa boken som ja inte vet när den ska vara utläst till (y)!
Men ja lovar att det kommer mer bilder under året som gott! Ja hoppas att ni får ett skit bra år!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!