lots of love.

Sitter i skolan och typ degar. Inte en blund inatt, men det gör inget. Fick panik vid typ ett smsa Matti sen ringde han upp. Så pratade vi hela natten, jag vågade inte sova. Så pratade med han till 6. Sen typ log ja i sängen till klockan ringde. Sen gick jag upp och fixade frulle och sedan mig.  Åkte till skolan, mådde verkligen skit på bussen va skit nära på att spy på Wille, FÖRLÅT! Men så är det, jag fick typ panik utav allt jävla folk, jätte varmt och åksjuk är inte den bästa blandningen kanske. Men jag kom till skolan iaf. Nu sitter jag här och är lite trött. Gör inget eftersom det inte finns något att göra. KUL! Kommer sitta och glo till typ 4. Lagom kul! Sen efter det ska man hem och städa sitt rum med min mor. Sen ska jag duscha sen sova. Ni får ett inlägg med lite bilder på olof som är han just nu. Jag plattade hans hår nyss, killen har ganska långt hår ju!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!