just you

Hejsan
Idag var jag i skolan. Gjorde typ inget, bytte bas grupper. Helt okej måste jag säga. Har ju Sofie i den! Sen är det typ Pontus, Johannes, Anton(kanske om han får byta till våran) och han jag inte vet namnet på. Men gjorde inte ett skit. Pontus och han jag inte vet namnet på gjort nästan klart allt! Så vet inte vad vi ska göra nästan gång. Sen belv det stan en snabbis innan det blev av till sjukan. Efter det så gick ja och mamma till polisen, fixade legg. Bilden är verkligen skit ful!  Men men, bara att gilla läget. Ska skicka ett brev imorgon med, till vem? DE NI! Ni kanske kan lista ut det? Men men, lägger upp allt med bilder och så där när personen har fått det. Hihi, visst är jag snäll? Det ska jag fixa nu. Ha det bäst!
Jag och Sofie på bild, glöm inte att jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!