If You Wanna Be Mine

Ingen uppdatering igår jag vet! FÖRLÅT! Men jag åkte till skolan fast jag är sjuk. kom hem vid 5! Skit trött, så ät lite o så. Sen la ja mig framför tv och där log jag hela kvällen, hade ingen ork till att sitta vid datan eller röra mig. Men jag stängde av allt kl 11, för att sova. Jag sov ganska bra inatt! Idag så ringde inte mitt larm på mobilen, fast jag sätter TVÅ st! Men nej nej, jag vaknar ju lätt, så jag vaknade utav min brors väckarklocka. Tur att den finns och att han med hade sov morgon. Så vaknade kl 8 tittade på klockan och fick typ panik. Innan jag såg att jag hade massa tid på mig. Jag kunde inte andas heller, så täppt var jag. Jag kunde knappt prata heller. Mamma undra om jag inte skulle stanna hemma ist. Men nej, jag ska till skolan, jag får inte missa ett skit nu. Det har jag inte råd med, jag måste fan skärpa till mig, jag måste till skolan. Jag blir lite stolt över mig varje dag jag är i skolan. Jag brukar va hemma en dag i veckan. Men nu är det slut med det! Jag ska gå till skolan, om jag inte blir massa sjuk då. Så jag ska bli bättre. Sne får vi se hur länge det håller. Men idag har jag varit i skolan, hade två lektioner och ett hål på över två timmer lagom kul. Sen hade vi matte, ganska rolig lektion. Jag och Joel satt och ritade lite grann, eller aa han gjorde. Massa fint. Kanske tar en bild sen. Får se. Sen åkte jag och träffade Tessan. Vi gick hit kollade på film. Sen åt vi, sen satt vi och sorterade pärlor. Sen gick hon. Nu ska jag sortera mera. Hejdå, finns på mobilen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!