If I can't be beautiful I'd rather just die

Ingen uppdatering, jag vet! men har inte haft tid eller ork!
Igår så var jag hemma hos Tessan, det va mycket skönt. Bara prata och ha det trevligt!
Jag har inte gjort så där jätte mycket idag! mest typ fixat med mina pärlor. Jag vill ha hudfärg, och nya plattor! Det ska köpas när jag får pengar. Jag hade ju tänkt att köpa en ny laddare till min mp3! men nu har jag kommit på att jag vill ha en http://store.apple.com/se/browse/home/shop_ipod/family/ipod_touch?afid=p202|GOSEE102585747&cid=OAS-EMEA-KWG-SE_iPod-SE, jag tänkte önska mig det när jag fyller utav mamma och pappa, och så där, sen kanske jag måste lägga något själv, det kanske jag kan göra isf! Men jag har en ny favvo artist! TACK SOFIE! Jettree Star, är mums ska ni veta!
Imorgon ska jag göra en massa tester på us, kulkul! Sen hem fixa lite med elen. Hela min helg kommer bestå av bara plugg! Låter det okej? För det är det inte. Prov på måndag, så därför tänkte jag fixa en massa frågor och skit som är bra att kunna. Sen alla jävla formler och en jävla massa matte i el! Men jag ska plugga röven av mig för en gångs skull, för detta måste jag klara. Det är ett stort prov det vill säga att om ja failar så kanske jag får IG på hela kursen, det vill jag inte. Eftersom det är ett kärnämne för mig.
Jag tänkte bjuda på en text som kommer från Jeffree Star! ♥
If I can't be beautiful I'd rather just die

o self-obsessed with my mascara and mistakes.

SVanity’s like a funeral and everyone's at my wake.
Before I run out of air there’s more makeup to apply.
Doll eyes stare into Valium Colored skies

ou wanna be my licorice and misguided trut
I gotta sweet tooth and strawberry Youth.
Yh.
And right now – I’ll show you how
I’m a beauty killer
ler can’t hide all my pink nightmares.
Before I r
Rhinestone my eyes closed and please fix my hair. This conce
aun out of air there’s more makeup to apply. Doll eyes star into Valium colored skies.
easy to hate
But you’re so fuck
I almost died but it felt great. Faking perfection wasn’t worth the wait. I may be easy
,ing easy…easy to break. I gotta sweet tooth and strawberry Youth. You wanna be my licorice and misguided truth.
orth the wait.
I may be easy, eas
And right now – I’ll show you how I’m a beauty killer I almost died but it felt great. Faking perfection wasn’t
wy to hate But you’re so fucking easy…easy to break. Tell me your secrets and I’ll tell you my lies. Everything is monotone in my dead eyes.
uth.
And right now – I’ll show you how
I’m a
If I can’t be beautiful - I’d rather just die I’m a beauty Killer. sweet tooth and strawberry Youth. You wanna be my licorice and misguided t
r beauty killer Doll eyes stare into Valium Colored skies (3X) Doll Eyes - I'm a beauty killer. Gorgeous Killer. Hot pink Killer. Fierce Killer. I’m a beauty killer.

I’ll fucking kill you…

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!