i´m in love

Hej, förlåt för dålig uppdatering.
Men igår. när jag kom hem efter skolan så somnade jag. Bilder från skolan kommer.
Idag så vaknade jag kl 12! Sovit jätte länge, måste säga att det var skönt. Sen åkte jag in till stan för att träffa Sofie! Sen åkte vi hem till mig. Satt typ vid datan hela tiden. Matti ringde även, massa skönt att få höra hans röst(a) Sen pratade vi men en konstig kille på min msn, vi hade skit kul med han. Men sen åkte hon hem, nu sitter jag här själv och mår skit, jag vill bara krama om en viss person just nu. Men jag vet att det inte går atm, men ja hoppas verkligen på sen! Bilder får ni i morgon. Imorgon ska jag bara läsa min bok, eftersom den ska vara utläst till på onsdag!
Hejdå, och typ god natt om jag inte skriver ett till inlägg. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!