i don´t wanna fall

Tjena
Förlåt för att jag inte har uppdaterat på hela helgen. Men jag har bara inte orkat liksom.  I fredags så gjorde jag inte så mycket. Va i skolan, fick sluta 45 min tidigare. Sen missade Sofie pendeln så vi åkte ut till ikano. Hon köpte godis och några saker på ikea. Sen åkte vi hem. Va hemma vid typ 6 tror jag åt typ satte mig här, satte här till 2 sen gick jag och la mig. Vankade vid 12 tror ja log och slö fram för tvn ett tag, sen satt jag bara här igår med. Titta på lite film med. Pratade även med Sandra i skype i typ tre fyra timmar. Sen satt jag här till typ halv 4 tror jag klockan va. Sen gick jag och la mig fram för tv. Sen somnade jag. Idag vaknade ja först vid 9, och tänkte gå upp. Men somnade om igen. Vaknade vid 11 av mammas tv, men lyckades somna med den drömde lite saker som ni inte får veta. Hihi. Sen vaknade jag av att mamma började att städa. Liksom tack! Så nu sitter jag här i morronrock jag vet inte om jag orkar ta på mig kläder idag. Jag vet inte vad jag ska göra heller.
NÅGON SOM VILL HITTA PÅ NÅGOT ÄR DET BARA ATT HÖRA AV SIG!
Plus att mina gratis sms går ut idag! Vet inte när än, men någon gång under dagen. Måste ladda på imorgon på rece!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!