Hey beautiful!

Hejsan!
Jag vaknade för c:a en timma sen. Förlåt för att jag inte skrev någon igår, men hade ingen lust!
Jag är hemma och är sjuker, har skit mensvärk med. Det är inte så där jätte kul precis. Igår var ja med hemma, jag mådde inge bra då heller. Men jag ska bli bättre i bloggen, jag tycker att jag har blivit lite bättre iaf?
Men igår så gjorde jag inte mycket alls, jag typ log i sängen och kolla de på tv och pratade i tele i 5 TIMMAR! Ganska nice tycker jag. Men det tyckte inte min mobil, den blev lite små varm. Jag gick och la mig typ halv 3, för att jag va inte alls trött, jag hatar när det blir så. Men men, hoppas att jag kan lägga mig tidigt idag, idag ska jag försöka att plugga lite till provet på måndag. Fråga lite folk på msn och så där. Men vem vet kanske blir ett till inlägg sen, vi får se hur stor blogg lusten är då. Jag ska nog ta en lång dusch sen med.  Men ni får ha det så bra, så kanske vi hörs sen! Bye bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!