Hello you ;)

Idag så gjorde jag ju provet, det gick så där måste jag säga. Det fanns saker jag kunde ha pluggat på lite mer kanske! Men så är det, man tror man vet vad som är viktigt. Sen visar det sig att det inte alls var det. Men men, hoppas på ett G. Men man vet ju inte. Jag gjorde mitt bästa iaf, jag kan ju inte göra mera än så heller hur? Efter elen satt jag och Sofie och väntade på att tiden skulle gå, så vi kunde gå till maten. Sen gick vi dit, hon käka. Jag tittade på. Sen el igen, jag började att må skit illa. Men på elen så tog vi isär våran hiss. Eftersom David vill ha tillbaka sitt lego. Sen satt vi och lekte lite i något program. Vi ska göra högtalare, så vi satt och ritade i upp hur de skulle se ut typ. Sen efter lektionen stack jag hem. La mig framför tv och smsa massa med Sofie, kul var det med. Sen var det mat, Matti kom över (min brors kompis). Så åt vi, pratade en massa och så där. Sen satte jag mig här, han kom in för att prata lite. Sen fick han syn på allt jag har pärlat, även Mario, han ville att jag skulle göra en till han med. Så har fått en beställning, massa nice! Sen nu sitter jag här, as sugen på godis! Kanske ska till affären och handla det kanske, eller så är det bäst att jag låter bli så jag slipper känna mig så tjock. Vi får se, om jag orkar palla mig ut. Men imorgon går jag till skolan as länge kommer dö! Men tur att vi har massa knäppisar i klassen som får tiden att gå massa fort!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!