God morgon!

Hejsan alla, jag är vaken och pigg! Kl är halv 5, ja ska upp om två timmar. Så går det när man inte kan sova! Jag vet inte om det är bra eller dåligt! Men Matti va vist med vaken, så ja har lite sällskap. Jag har lite små panik inför skolan, men ja tror att det tillhör mig. Jag gillar inte skolan men ja gillar folket! Jag vill bara att en person ska vara med mig, bara hålla om den. Fy fan vad mys det skulle vara.

Jag har tänkt jätte mycket på en sak, ja vill inte bo hemma längre. Jag vill flytta hem ifrån. Ha ett eget ställe. Så att det skulle kunna se ut precis som ja vill. Bara vara, liksom ingen kan säga till vad jag ska göra eller något! Fatta vad skönt! Aja, ja fyller ju 18 snart, men det är ju dock inte kul att leva på socialen hela tiden eftersom jag inte har tid för jobb, ja klarar inte va helg jobb heller eftersom ja måste ta tid att ta det lugnt.
Jag har börjat ta nya mediciner, inga sov piller funkar. Jag har fått en add medicin. Sen ska ja även på utredning om jag har ADD eller inte. Men jag tror att jag har det. Allt stämmer in på mig så. Men det är kul att den medicinen som är mot ADD:n en biverkning är att man får självmordstankar, det behöver jag ju verkligen! Men jag hoppas att jag blir lite piggare och orkar med skolan mer, för det måste jag.
Nu ska ja tittar på alla älskar raymond!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!