Fuck youre so gorgeous

Tjosan!
Sitter här och är jätte mätt åt nyss, ätit TRE gånger idag!
Men inatt sov jag inte alls mycket. Som vanligt. Känns som om jag aldrig sover. Men idag ringde alarmet halv 8, då hoppade jag upp typ, blev skit rädd! Men upp käka frulle. Sen ringde mobilen hon sa att det inte blev några tester idag för att hon som jag skulle ha va hemma för vård av sjukt barn. 10 min ringer hon igen och säger att hon hade hittat en annan som kunde göra det på mig. Så då åkte vi in, gjort det man skulle. Inte kul att vara skit trött och sen ska man sitta och konsertera sig på en data skärm!  Men gjorde mitt bästa! Sen hem, jag sov en liten stund, sen väckte mamma mig. Hon hade gjort pannkakor bara för att jag skulle äta lunch! Tack mammi! Sen Satte jag mig här, har suttit här sen dess, har även varit ute med Bagge och ätit ännu en gång! Men snart blir det affären, sen ska jag och mamma titta lite på elen, och skriva och söka lite grann!
Imorgon blire skola, jag tror att vi har bok redovising imorgon, jag är på sida 20 utav typ 180 (y) Jag vet inte vad jag ska ha för ursäkt heller, men tar den sena bussen imorgon med. Eftersom Sofie åkte hela vägen hem(västervik)idag,
så kommer hon in 8.13, och ja typ 10 över. Så jag ska vänta på henne!
Nu säger jag hejdå för idag, i guess, men det kanske kommer upp ett till inlägg, vem vet?
HA DET BÄST! <3
Ni får en fin naruto bild! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!