Bildbomd

God dag, idag mår ja skit! Jag ska lägga mig igen, kanske sova en stund, ja as illa och typ världens mensvärk! inte alls kul. Skulle ha läst idag. Får se om det finns ork till det, just nu finns det inte det. Ni ska få lite bilder med, njut, Bilder från 2009!

Första skoldagen 09, med mycket bus och skratt! <3
Februari, min tjejkväll, mycket nice! <3
Februari, Min fest, jag 17 år! <3
Mars, mycket mys med min tvillingsjäl! <3
April, fotodagar med Tessan <3
April, grillkväll, mycket skoj! <3
Maj, pappa flyttade, blev en lyckad kväll!
Juni, skolavslutning <3
Juni, en filmkväll hos David <3
Juni, Midsommar, lilla Adam på bild! <3
Juli, Öland, minnesvärt! <3
Juli, Sandras Födelsedag, mycket rolig dag måste jag säga! <3
Augusti, David har filmkväll, alltid lika kul! <3
Augusti, västervik med ängel, mycket mys! <3
Augusti, fest i hjulsbro, en dag man alltid kommer att minnas! <3
September, slaget vid stångebro, kul! <3
Oktober, jag drar till Emelie i kåtholm, massa kul! <3
November, Filmkväll hos David, massa skratt blev det!<3
December, Pepparkaksbak hos mig med Sandra, mys ju! <3
December, Julafton, tackar för en mysig dag/kväll med familjen <3
December, Nyår, måste säga att det var massa kul, det måste vi göra om! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!