Pärlor

Detta är mina pärlor, som ni ser är det ganska mycket. Men ska ska bli mer kan ja lova!
Detta har jag gjort idag!

Idag så ringde inte mina alarm på mobilen, lagom kul! Så blev ingen skola för mig. Men min hjärna blev cp och började att städa mitt rum, även diskade min disk!  Sen har ja pärlat, bara suttit här. Sen har ja inte gjort något. Vädrat mitt rum, så nu luktar det inte instängt längre! Sen blev ja uttråkad och ritade lite på mig själv:(titta inte på mina fina ärr,tack!)
Imorgon blir det skola. Vet inte vad det finns att göra, men men. Så är det. Ja ska även hålla fint i mitt rum, ja har sagt det flera gånger, men denna gång är det på riktigt!

Kommentarer
Sun Enkeli

jävlar va mycket pärlor xD trodde inte det var så mycket haha. Black Mage från Final Fantasy =D

Rita på sig själv är alltid lika kul =)

2010-02-01 20:42:52
Emeliepemilemelie

Ja, han är söt:3



Ja det är det ^^

2010-02-01 20:49:44
URL: http://emeliehellquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!