idag händer det!

God morgon, jag har varit vaken i två timmar! Nu har ja bara lite packning och hår kvar sen är jag redo för att dra mig till Hedemora! Men först så ska ja titta in hos min far, få mina pengar. Sen gå ner till rece igen och hämta ut min biljett. Sen sätta sig på tåget! Efter tre och en halv timma är jag framme! Om allt går som det ska. På tåget kommer kanske se på film, läsa eller sova. Sen är ja framme, då vet ja inte vad vi ska göra. Men nu ser ja att klockar har fått ben och börjat att springa, får se om ja uppdaterar när jag är där. Kanske uppdaterar på tåget, vi få se. Men nu måste ja synda mig! HEJDÅ! Hörs på tisdag!
Massa pussar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!