i can´t stop thinking about you <3

Idag så försov ja mig. Jag måste skaffa mig en väckarklocka! Min mobil vill ju inte väcka mig längre. Jag vaknade vid 9, hade fått 5 sms (a) Två från Matti och tre av Sofie. Hon va orolig för att ja inte svarade, tur att ja vaknade på det sista smset. Mamma väckte mig vid 8, ja trodde att hon sa att klockan va 7. SÅ då tänkte ja sova lite till. Men men. Sen vid lite över 10 så kom Sofie hit. Sen sa hon att alla bussar hem till henne hade blivit inställda så hon fick åka med sin morbror hem vid 11. På vägen dit så tog ja genvägen vid Lidl, ni vet den vägen vid bussen och dammen? Fast just ju syns inte dammen, för det är en massa snö, så ja tänkte: DÄR VILL JA GÅ! Så jag gick där, snön va upp till knäna, det tyckte ja va kul, men dock så glömde ja att lägga mig ner. Men sen kom Pelle och hämtade Sofie. Så då gick ja hem och duscha. Nu sitter jag här och inte gör så mycket. Jag ska snart fixa mig för att ja ska möta upp min tvillingsjäl i stan! Snacka om mys, sen ska vi hem till henne. Det va länge sen ja träffade henne. Ska bli skönt att få träffa henne. Jag ja ju mobilen med mig så det är bara att skicka en massa sms. Men ni får ha en bra dag.
Dagen outfit kommer snart! PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!