fin dikt, som är sann!

Vill ha dig som tycker jag är söt på morgonen med ruffsigt hår.
Vill ha dig som kan offra en ute kväll för att mysa med mig.
Vill ha dig som kan ha ett förhållande utan att bli en toffel.
Vill ha dig som kan följa med en runda på stan och faktiskt tycka det är kul.
Vill ha dig som ringer på kvällen för att bara säga God Natt.
Vill ha dig som låter mig vara mig själv inför alla.
Vill ha dig som jag kan visa mig naken för utan att skämmas.
Vill ha dig som håller om mig tryggt på natten.
Vill ha dig som låter din hand smeka över min kropp.
Vill ha dig som badar naken med mig på sommaren.
Vill ha dig som kan gå ut och festa ihop och ha kul.
Vill ha dig som är trogen och låter andra tjejer va.
Vill ha dig som talar om när jag är fin.
Vill ha dig som kan ligga i sängen och mysa hela dagen.
Vill ha dig som alltid är ärlig och går att lita på.
Vill ha dig som ibland skickar gulliga sms när vi är ifrån varandra.
Vill ha dig som tar på mig på ett fint sätt.
Vill ha dig som tycker om mig för den jag är.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!