dudududu<3

God kväll!
Idag var jag med Tessan och Emil! Mycket kul måste jag säga! Jag fick även min present utav henne, för man vet ju aldrig när man träffar henne ingen! Massa fin, tack<3 Vi har inte gjort så där jätte mycket, mest pratat och så där. Men nu är jag hemma igen, eller aah, var varit det ett tag, men inte orkat blogga. Bild kommer när jag orkar ta kort på den, bilder från festen finns både på min bdb och facebook! Nu snart ska jag sova, känns lite konstigt för jag har inte pratat något med en idag, brukar ju prata varje dag. Hoppas att den loggar in snart! JAG SAKNAR ATT PRATA MED DEN! men men, så är det ibland. Sitter och tröst äter lite godis. Det blev lite sent igår med, typ 5. Men så är det. HAR BAJS MENSVÄRK! Tror att jag börjar bli sjuk igen! USCH! Hoppas inte det, jag orkar inte vara mer sjuk. Det är snart lov med! Massa nice! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!