dagen...

Typ hej, jag lever!
Jag har inte orkat blogga, men nu så.
Idag har det varit en jobbig dag, började med paket(Grafik och animering). Sen ett hål på två timmar. Jag och Sofie gick till matsalen, JAG ÅT! typ wow xd Sen gick vi till cykelhuset och fixade naturkunskaps böcker! Sen gick vi till Priso köpte kakor och Power King! Jag är typ beroende av de. Men men. Sen målade vi vårat lås, så det glittar fint om det, målade även några andra lås med xD Sen satt vi och inte gjorde så mycket, sen blev det matte. Hade tydligen prov. Gick skit eftersom jag aldrig kommer ihåg hur man gör xD. Sen gick jag och Sofie till cykelhuset igen. Satt i ett grupp rum till 4. Sen Hade vi prov, sen lektion. Slutade denna underbara dag halv 5 typ!!! Imorgon slutar vi 16.40!!! Snacka om jobbigt! Men men. Så är det. Nu ska jag äta popcorn och chatta med världens finaste<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!