18 typ ;)

Hejsan alla glada och inte glad!
Idag har jag varit på stan med mor, även handlat lite. Det va mycket kul måste ja säga, fick en hel del skratt! <3 Sen fick ja skit ont i ryggen, så la mig ner med datorn och fick en massa bilder från igår även lite filmer! Får se om det är bra ljus och så på de så ni kan få se de.
Men igår så blev ja kidnappad utav Josse och Sandra. De tog mig först till stan, med krona på huvudet, musik i öronen och en ögonbildel. Sen gick vi på stan ett tag. Sen tog de på mig allt igen, sen åkte vi hem till Sandra. Där David, Simon, Chrille och Erik väntade på mig, jag blev massa chockad och glad. Sen prata och senare tårta. Måste säga att den va jätte fin och jätte god. Sen blev det singstar och en massa andra roligheter!
Men nu måste ja packa, ni får bilder sen ;) JAG DRAR TILL HEDEMORA IMORGON, JAG FYLLER 18 ÅR MED! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!