10!<3

HEJ!
Så här ser ut hos mig,eller aah, utan för xD De tror att hela stup röret kommer åka med när isen smälter, det får vi se då!
Idag har det inte hänt så mycket. Va ju på vp idag. Gick väl så där, grät som alltid när man pratar om det man gör. Jag hatar det. Känns så pinsamt att sitta och gråta inför en främmande man. Men så är det i guess. I natt är det hockey, (y). Det ska ja se på, så kommer va massa trött imorgon. Just nu mår jag sämst. Så får se om jag pallar mig till skolan imorgon. Eller om jag spyr, det skulle va så skönt just nu. Men jag vill inte göra det heller. Men men, så är livet! Imorgon ska jag till bup två gånger! Sen ska jag och mamma handla och jag ska få mina nya sov piller! Jag hoppas att de hjälper nu, men som han sa att de beror på min depp. Så det är därför jag inte kan sova eller att sov piller hjälper tydligen. Jag har ju alltid haft problem med sömnen, så ja vet inte om det kan vara därför. Men det är sådant som märks, tror jag. Även han sa att jag har en depp, och att ja borde ta medicin mot det. Men att de inte kan fatta att jag inte vill, jag vill inte ens ha sov piller. Men jag orkar inte vara så trött hela tiden, ligga sömnlös hela nätterna. JAG VILL INTE HA ANTIDEPP! Det räcker med de pillerna jag äter nu tycker jag. Men men, jag vill inte äta de. Det sa jag till honom med, men han sa att jag skulle tänka på det. Det har jag redan gjort. Ska till han igen om en månad. Men nu ska jag tänka och fantisera mig bort 300 km;) hihi :3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!